Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...
Odpowiedznatomiast co do przełozen w poczatkowej fazie do 140 i tak niczego niezmienia jesli beda krótsze niz w bmw bo geometria ramy rozstaw osi niepozwola na wykorzystanie ich wpoczatkowej fazie przyspieszania dzwigajac motocykl na koło ,pozatym eska sie startuje na półsprzegle az do ponad 100 a co do zdań to grunt ze sie znam lepiej na temacie niz ty .
Odpowiedzczytaj ze zrozumieniem jełopie.
Odpowiedznapisałem ze eska wybiera płaski szczyt wiec tu niemoze byc zadnej przewagi na rzecz ktm ślepy jesteś ? co w jednym zdaniu zawiera zarówno informacje o przełozeniach jak i wykresie mocy ze soba związanych .
Odpowiedz